استاندار خراسان رضوی گفت: برای تامین منابع مالی، ستادی را تشکیل دادیم که از ظرفیت بانک‌های دولتی و خصوصی استان استفاده می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در جلسه مجمع نمایندگان استان، با بیان اینکه بخش قابل توجهی از اعتبارات در اختیار دستگاه‌های ملی است و سهم استان بسیار ناچیز است، گفت: در تخصیص اعتبارات باید ملاک‌های مختلف از جمله ظرفیت‌های هر استان مد نظر قرار گیرد.

او افزود: باید اختیارات منطقی تفویض کنیم و در همین راستا بخشی از این مشکلات را از طریق رایزنی‌ها و اعتبارات ملی حل کرده‌ایم.

استاندار خراسان رضوی بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در استان تاکید کرد و ادامه داد: در استان حدودا سه هزار و ۷۰۰ پروژه نیمه تمام وجود دارد لذا باید تمرکز روی این باشد که پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام برسانیم.

معتمدیان با بیان اینکه بخش قابل توجهی از اعتبارات در مرکز قرار دارد، بیان کرد: هرچقدر در خراسان رضوی بیشتر کار تعریف شود بیشتر می‌توانیم از ردیف‌های ملی اعتبار جذب کنیم.

او ضمن اشاره به شناسایی فرار مالیاتی‌ها برای کمتر شدن فشار از روی قشر آسیب پذیر تصریح کرد: در جلسات یکشنبه‌ها برای پروژ‌های راکد استان با استفاده از همه ظرفیت‌ها از جمله بانک‌ها تصمیم گیری می‌شود تا دوباره به چرخه صنعت برگردند.



انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.