روسای پیشین و جدید دادگاه اصل ۴۹ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در استان‌های کرمانشاه، همدان و ایلام تکریم و معارفه شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، پرویز توسلی‌زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : وظیفه دستگاه قضایی تضمین حقوق مردم و اجرای قانون برگرفته از شرع مقدس است.

او گفت : دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره در حال بزرگنمایی مشکلات جامعه هستند و می‌خواهند از این شیوه برای تهدید نظام استفاده کنند و به همین دلیل تمام خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، باید همه تلاششان را برای اجرای درست، دقیق، قوی و کارآمد وظایف خود به کار گیرند.

او با اشاره به اینکه همه مسئولان باید پاسخگوی مردم باشند، افزود: همه ما در برابر گرفتاری مردم عزیز، مسئولیم و موظف به حل مشکلات آن‌ها هستیم و با تمام توان و انگیزه در راه خدمتگزاری و رفع مشکلات مردم قدم برمی داریم.

او افزود: بهترین شیوه تضمین حقوق مردم و به دنبال آن آزادی حداکثری، در پیروی از ولایت فقیه بوده که مبتنی بر آموزه‌های دینی است.

رئیس کل دادگستری استان ضمن تقدیر از خدمات صادقانه «شکرالله قلخانی» رئیس پیشین دادگاه اصل ۴۹ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در استان‌های کرمانشاه، همدان و ایلام که به مدت ۱۸ سال در این منصب بودند، برای «محمدبختیار حیدریان» در همین جایگاه، آرزوی توفیق و سربلندی کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.