مدیر جهاد کشاورزی خوشاب گفت: اعتبارات مرمت و بازسازی قنوات در خوشاب نسبت به سال گذشته ۵ برابر افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابراهیم رودسرابی مدیر جهاد کشاورزی خوشاب گفت: تاکنون ۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای مرمت و بازسازی قنوات خوشاب ابلاغ شده است که این مبلغ نسبت به سال قبل ۵برابر افزایش یافته است؛ با توجه به تصویب اعتبارات خشکسالی امکان افزایش مجدد اعتبار قنوات شهرستان دور از انتظار نیست و امیدواریم در سال جاری ۲۰رشته از قنوات اصلی روستا‌های شهرستان مورد بازسازی ومرمت قرار گیرد.

او افزود: قنات شریان حیات خوشاب و حفظ آبدهی آن برای بهبود سطح زیر کشت از ضروریات بخش کشاورزی می‌باشد و امیدواریم با افزایش اعتبارات قنوات بتوانیم گامی موثر در جهت خدمت به بهره برداران این حوزه برداریم.

 استفاده از ظرفیت‌های برون دستگاهی برای ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی

مدیرجهادکشاورزی خوشاب با اشاره به اشتغال بخش عمده جمعیت شهرستان در حوزه کشاورزی ادامه داد: با همکاری و تعامل بسیار خوبی که بین مدیریت جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌ها و نهاد‌ها وجود دارد سالانه سهم عمده‌ای از اعتبارات اشتغال زایی سایر ادارات و نهاد‌ها به ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی اختصاص می‌یابد.


بیشتر بخوانید


رودسرابی بیان کرد: اعتبارات اشتغال زایی دستگاه‌های حمایتی به ویژه کمیته امداد امام خمینی و اداره بهزیستی از جمله این اعتبارات است.

او تصریح کرد: ورود بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام به خوشاب و آغاز پرداخت تسهیلات اشتغال زایی این بنیاد برای ایجاد مشاغل بخش کشاورزی بسیار موثر خواهد بود؛ این تسهیلات در زمینه‌های مختلف بخش کشاورزی به جز دام سنگین و سبک به روستائیان پرداخت می‌گردد.

انتهای پیام//ع. ظ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.