طلا بخریم یا نخریم؟

بازار طلا و سکه به ثبات قیمت رسیده اما کاملا آماده اتفاقی پیش بینی نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، محمدرضا نصیری عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران، با بیان اینکه قیمت‌ها در بازار طلا و سکه مدتی است به ثبات رسیده و فراز و فرود زیادی نداشته است، گفت: قیمت طلا مدتی است با شیب ملایم روندی آرام، ادامه دار و با ثباتی در پیش گرفته است و قیمت‌ها در مقایسه با هفته‌های گذشته تغییر چندانی ندارد.

او افزود: اگرچه بازار شرایط باثباتی با کمترین نوسان قیمت دارد، اما به نظر می‌رسد این روز‌های کم تنش در بازار طلا و سکه بزودی شاهد تغییر باشد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران ادامه داد: بازار طلا و سکه، آماده جرقه‌ای پیش بینی نشده است، اما اینکه قیمت‌ها صعودی خواهد شد یا نزولی باید کمی صبر کرد.

نصیری با بیان اینکه قیمت طلا و سکه در هفته گذشته نوسان ۵۰ تا ۶۰ هزار تومانی را شاهد بود که توجیه و دلیل منطقی خاصی نداشت، افزود: برخی‌ها منتظر تحولات برجام بودند، اما به نظر می‌رسد به ثمر رسیدن برجام نیز قیمت طلا و سکه را نتواند خیلی کاهش دهد.

این فعال بازار طلا، گفت: قیمت هر مثقال طلا در بازار دیروز مازندران ۴ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان، هر گرم طلای آب شده یک میلیون و ۶۰ هزار تومان و سکه امامی ۱۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان معامله شد.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.