حقوق معوقه کارکنان آبفا خوزستان؛ اسفند ماه پارسال امروز تسویه شد!

بنا بر گفته‌های کارکنان آبفا خوزستان در چند شهرستان، حقوق اسفند ماه پارسال امروز تسویه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، این روز‌ها خوزستان غرق در مشکلات و مسائلی است که همگی از نبود مدیریت صحیح و کار آمد نشات می‌گیرد، از بی آبی تا حقوق کارکنان آبفا که چند ماه عقب مانده است.

انتظار می‌رفت با ادغام آب و فاضلاب شهری و روستایی مشکلات در این زمینه برطرف شود، اما نه تنها رفع نشد بلکه پیچیدگی موضوع بیش از پیش نمایان شد.

بنا بر گفته‌های محمدرضا کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان پس از ادغام آبفا روستایی و شهری تقریبا یکهزار و ۹۰۰ نیرو و حدود ۶۰۰ هزار میلیارد بدهی بر این مجموعه افزوده شد، ضمن آنکه عایدی بخش روستایی شرکت با حقوق کارکنان مطابقت ندارد.

تا زمانی که آب و فاضلاب روستایی مستقل بود، منبع در آمد آن‌ها ار طرح‌های عمرانی و تامین اعتبارات از سوی دولت محقق می‌شد، اما پس از ادغام آن در بخش شهری هیچ مبلغی تزریق نشد.

ماجرای حقوق عقب مانده کارکنان آبفا و تجمعات پی در پی آن‌ها پشت در استانداری خوزستان، باعث جدال لفظی میان سلیمانی دشتکی و مدیرعامل سابق شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان شده بود که استاندار از تامین اعتباری بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال برای جبران کسری حقوق کارکنان آبفا گفته بود، اما در جای دیگری هزینه شد.


بیشتر بخوانید


تسویه حقوق اسفند ماه پارسال پس از ۴ ماه

پس از آن نیز کرمی نژاد مدیر عامل کنونی شرکت آب و فاضلاب خوزستان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: اعتباری به مبلغ ۴ و نیم میلیارد ریال برای پرداخت حقوق کارکنان آبفا از سوی استانداری خوزستان تخصیص یافته است که به زودی پرداخت می‌شود.

به گفته یکی از کارکنان آبفا در شهر باغملک امروز با پرداخت مبلغی، کسری حقوق اسفند ماه پارسال پس از چند ماه تسویه شد، اما همچنان معوقات فروردین، اردیبهشت و خرداد باقی مانده است.

پرداخت همین مبلغ نیز برای کارکنان آب و فاضلاب امید وار کننده است و باید دید آیا در آینده چاره‌ای برای رفع این معضل از سوی مسئولان مربوطه اندیشیده می‌شود یا خیر؟ پرسشی که باید مسئولان شرکت آبفا پاسخگوی آن باشند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
p
۱۳:۱۴ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
آبفا کردستان هم همین مشکلات رو داره