معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: افراد بالای ۶۰ سال برای دریافت واکسن کرونا با مراجعه به سامانه سلامت ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، ابراهیم قادری معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهارداشت: با توجه به شروع واکسیناسیون گروه ۶۰ سال به بالا که خوشبختانه با نظم خوبی در حال انجام است، از شهروندان خواهشمندم در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

قادری با بیان این که سامانه برای متولیدن ۱۳۴۰ و ماقبل آن جهت ثبت نام واکسیناسیون کرونا بازگشایی شده است افزود: این گروه سنی و بالاتر با مراجعه به سایت مذکور نسبت به ثبت نام و اخذ نوبت اقدام کنند.

او تاکید کرد: با توجه به اینکه از واکسینه کردن مراجعه‌کنندگان بدون نوبت پرهیز خواهد شد، ثبت و تزریق واکسن افراد دارای نوبت با کمترین تاخیر زمان نوبت دهی، انجام خواهد شد.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان ضمن تأکید بر اینکه سرعت بخشیدن به واکسیناسیون امری بسیار مهم و شرط لازم برای کنترل بیماری کرونا است، افزود: واکسن نقش بسیار مهمی در پیشگیری از این بیماری دارد، اما فقط اکتفا به واکسن کافی نیست و رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان ضروری است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.