تدارک ۱۳ جایگاه عرضه دام زنده در روز عید قربان

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از تدارک ۱۳ جایگاه عرضه دام زنده درکرمانشاه در روز عید قربان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، خسرو عیساییان معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به نزدیکی عید قربان گفت : در همین راستا برای دسترسی مردم به دام سالم و بهداشتی جهت قربانی در این روز مبارک، ۱۳ جایگاه عرضه دام زنده در سطح شهر در نظر گرفته شده است.

او گفت : بر این اساس جایگاه عرضه دام زنده در منطقه یک شهرداری؛ بلوار گلریزان، در منطقه دو؛ بلوار دولت آباد، شهرک دره دراز و کمربندی شرقی جنب جایگاه CNG، منطقه سه؛ میدان شهدا و زیر سیم ارتش، منطقه چهار؛ پارک فراز روبروی ترمینال راه کربلا، منطقه پنج؛ خیابان تنگه و بلوار صیاد شیرازی جنب کلانتری نیایش، منطقه شش؛ میدان رسالت روبروی جایگاه CNG، منطقه هفت؛ میدان امام حسین (ع) و بلوار تاقبستان و در منطقه هشت؛ میدان پردیس خواهد بود.

او افزود: در این مراکز اکیپ‌های مشترک شهرداری، دامپزشکی و مرکز بهداشت حضور داشته و پروتکل‌های بهداشتی به دقت اجرا می‌شود.

عیساییان ادامه داد: در این مراکز ناظر شرعی هم حضور داشته و بر ذبح شرعی دام نظارت می‌کند.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از افزایش فعالیت اجراییات شهرداری در دو روز آینده خبر داد و افزود: اکیپ‌های اجراییات روز‌های ۲۹ و ۳۰ تیرماه از ساعت شش صبح تا هر ساعتی که عرضه کنندگان دام زنده غیرمجاز در سطح شهر فعالیت داشته باشند، فعال بوده و با عرضه و ذبح غیرمجاز دام در سطح شهر برخورد می‌کنند.

عیساییان از فعالیت کشتارگاه بیستون و ماهیدشت در روز عید قربان خبر داد و افزود: این مراکز از ساعت شش صبح تا ساعت ۱۳ ظهر آماده ذبح رایگان دام‌های قربانی هستند.

او گفت: جهت رفاه حال شهروندان خودرو‌هایی در محل کشتارگاه‌ها در نظر گرفته شده که گوشت قربانی را بصورت رایگان تا درب منزل افراد حمل می‌کند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.