مدیر بهداشت کار و محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر رعایت نکات بهداشتی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خراسان رضوی به ۴۵ درصد کاهش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اصغر حسنی مدیر بهداشت کار و محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: رعایت نکات بهداشتی شامل استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی، تهویه مناسب، استفاده از مواد ضد عفونی کننده، دوری از اجتماعات و دورهمی‌ها در استان خراسان رضوی کاهش یافته در حالی که انتقال گونه هندی ویروس کرونا در موج پنجم شیوع این ویروس خطرناکتر شده و سرایت بیشتری دارد.


او با بیان اینکه بانک‌ها بیشترین رعایت نکات بهداشتی در خراسان رضوی را دارند، افزود: بر اساس نظارت‌ها و بررسی‌های انجام شده میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در بانک‌های استان ۹۴ درصد گزارش شده است.

مدیر بهداشت کار و محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: میزان رعایت نکات بهداشتی در سازمان‌ها و ادارات خراسان رضوی ۸۸ درصد و در نانوایی‌ها ۷۸ درصد می‌باشد.


بیشتر بخوانید



او تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد نظارت کننده است و برخورد با متخلفان در حوزه واحد‌های صنفی به اداره اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سپرده شده است.

مدیر بهداشت کار و محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: از ۲۵ خرداد تا ۲۵ تیر ماه امسال بیش از ۴۰ هزار و ۵۰۰ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و فروشگاه‌ها توسط بازرسان دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شده است.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.