آرامستان شهرکرد تا اطلاع ثانوی تعطیل است

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد گفت: آرامستان بهشت رحمت شهرکرد از امروز پنجشنبه ٣١ تیرماه تا اطلاع بعدی در روز‌های پنجشنبه تعطیل است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید اکبر نوربخش رضایی سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد با اشاره به قرمز شدن وضعیت مرکز چهارمحال و بختیاری از نظر رنگ‌بندی شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: آرامستان بهشت رحمت از امروز پنجشنبه ٣١ تیرماه تا اطلاع بعدی در روز‌های پنجشنبه تعطیل است.

او افزود: زائران اهل قبور تا اطلاع بعدی، از مراجعه به آرامستان‌های مرکز چهارمحال و بختیاری خودداری کنند.


بیشتر بخوانید


نوربخش رضایی اضافه کرد: براساس مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، برگزاری هرگونه تجمعی در آرامستان بهشت رحمت شهرکرد ممنوع است و دفن اموات در این مدت، فقط با تعداد محدود و اخذ مجوز انجام می‌شود.

او ادامه داد: برگزاری انواع مراسم ترحیم به‌جز روز‌های پنجشنبه در آرامستان بهشت رحمت، مشروط به گرفتن نوبت از سازمان آرامستان‌های شهرداری شهرکرد و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، حداکثر به‌مدت یک ساعت ممکن است.

نوربخش رضایی گفت: از صاحبان عزا درخواست می‌شود از تجمع افراد در مراسم تشییع و تدفین و همچنین برگزاری مراسم گسترده با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خودداری کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار