سردار کریمی در سفر به دلیجان:

کارآفرینان، فرماندهان جنگ اقتصادی هستند

فرمانده سپاه روح الله در بازدید از کارخانه الیاف دلیجان گفت: فرماندهان جنگ اقتصادی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در بازدید از کارخانه الیاف دلیجان و در نشست هم اندیشی با مدیران این مجتمع کارآفرینان و صنعتگران را فرماندهان جنگ اقتصادی با دشمن دانست

سردار کریمی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی یک نسخه بسیار جامع دادند و فرمودند جنگ ما جنگ اقتصادی است افزود: در این جنگ، الحمدالله سربازان و فرماندهان خوبی در میدان مقابله با دشمن حضور دارند.

او اضافه کرد: مقام معظم رهبری چند سال است در بحث اقتصاد، راهبرد‌ها و شاخص‌های بسیار خوبی در زمینه اقتصاد بیان کردند و شعار‌هایی کلیدی و راهبردی مانند وجدان کاری، تولید داخلی و حمایت از تولید داخل، مانع زدایی و ... بیان فرموده اند.

فرمانده سپاه روح الله با اشاره به مشکلات عنوان شده بویژه بحث قطع مکرر برق، بیان کرد: کسری برق یک موضوع کاملا جدی است.

محمدی رئیس هیات مدیره مجتمع کارخانجات الیاف دلیجان هم در این دیدار با اشاره به مشکلات بخش صنعت دلیجان گفت: علیرغم فشار‌های اقتصادی، برخی مشکلات داخلی مانند بخش نامه‌های متناقض و از همه مهمتر قطع مکرر برق از مشکلات پیش روی است.


بهزاد سام دلیری مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان مرکزی هم گفت: ساختاری که در مجموعه الیاف دلیجان وجود دارد برگرفته از مدیریتی متخصص، حرفه‌ای و متعهدانه است.

سام دلیری افزود: مدیریت پدری مهربان و دلسوز همه برکات خداوند را برای این مجموعه فراهم کرده و آثار خوبی برای برای مجموعه گذاشته و با همت ایشان و وجود منابع انسانی متعهد و آگاه توانسته مجموعه را به این سطح برسانند.

او با اشاره به مشکلات مسکن پیش روی کارگران اضافه کرد: در پی تفاهم نامه‌ای که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مدیر عامل بانک توسعه تعاون منعقد کرده مقرر شد به ازای هر کارگر حدود ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل بانک توسعه تعاون برای تعاونی‌های مسکن کارگری اختصاص داده شود.

سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی به همراه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی، و چند تن از مدیران دستگاه‌ها و ادارات شهرستان دلیجان از مجتمع کارخانجات الیاف دلیجان بازدید کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.