استاندار گیلان گفت: رسانه ملی در سال‌های اخیر در شرایط جنگ اقتصادی دشمنان علیه نظام اسلامی توانسته به خوبی حافظ منافع ملت ایران باشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان زارع، استاندار در مراسم افتتاح استودیو‌های رادیویی و تلویزیونی صدا و سیمای مرکز گیلان با تبریک دهه‌ی امامت و ولایت و اعیاد سعید قربان و غدیر، برگزاری مراسم افتتاحیه را در راستای توسعه‌ی اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی استان نقش آفرین و موثر دانست.

او با اشاره اینکه رسانه ملی در سال‌های اخیر در شرایط جنگ اقتصادی دشمنان علیه نظام اسلامی و همراهی امپراتوری‌های رسانه ای، توانسته به خوبی حافظ منافع ملت ایران باشد، گفت: در مدت ۱۷ ماه گذشته در جریان شیوع ویروس کرونا نیز رسانه ملی در کنار ستاد ملی مقابله با این بیماری و کادر بهداشت و درمان در فرآیند علم آموزی فرزندان‌مان در قالب مدرسه تلویزیونی ایران و نیز فرهنگ سازی و آگاهی افزایی‌های عمومی در تغییر سبک زندگی، نقش‌آفرینی مؤثری داشته است.

استاندار گیلان به نقش صدا و سیما در انعکاس واقع بینانه مشکلات مردم به مسئولان اشاره و افزود: بیان دستاورد‌ها و خدمات دولت و همه ارکان نظام به مردم زمینه‌ساز امیدآفرینی در جامعه و اعتماد آنان به نظام و آینده درخشان انقلاب در توسعه اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی خواهد بود.

ارسلان زارع به برنامه‌ریزی‌های ارزنده صدا و سیمای مرکز گیلان در تولید محتوا‌های مختلف و نیز تهیه اخبار و اطلاع‌رسانی به مردم اشاره و از تلاش‌های دست‌اندرکاران قدردانی کرد.

او تصریح کرد: به طور قطع با افتتاحیه‌های امروز شاهد ارتقاء سطح کیفیت برنامه‌های تولید و پخش صدا و سیما و رضایتمندی مردم خواهیم بود.

آیین افتتاح استودیو‌های رادیویی، تلویزیونی، واحد سیار (اچ دی) و تجهیز کامل ساختمان ولایت صدا و سیمای مرکز گیلان همزمان با آغاز دهه‌ی امامت و ولایت، با حضور دکتر محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه، دکتر عبدالعلی علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما و دکتر ارسلان زارع استاندار برگزار شد.


انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.