نماینده مردم هشترود خواستار استمهال وام های کشاورزی شد

نماینده مردم هشترود در خانه ملت خواستار استمهال وام‌های کشاورزی شد و گفت:شهرستان‌های هشترود و چاراویماق با خشکسالی روبرو شده اند و از این بابت نیز کشاورزان خسارات زیادی دیده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سید حمزه امینی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در جلسه کمیته برنامه ریزی با بیان اینکه متاسفانه شهرستان‌های هشترود و چاراویماق با خشکسالی روبرو شده اند و از این بابت نیز کشاورزان متضرر شده اند وخواستار استمهال وام‌های کشاورزی جهت جبران خسارت شدند.

او با بیان اینکه نزدیک به ۵۰ درصد راه‌های روستایی شهرستان هشترود وضع خوبی ندارند افزود:خوشبختانه خارج از بودجه اختصاصی مبلغ ۴۲ میلیارد تومان برای ایجاد، احداث و تعمیرات راه‌های روستایی شهرستان در نظر گرفته شده است.

او همچنین از اختصاص ۱۴ میلیارد تومان نیز برای ادامه عملیات فاضلاب مدرن شهری خبر داد.

امین امینیان فرماندار شهرستان هشترود هم از افزایش ۱۰۰ درصدی بودجه اعتبارات استانی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای برای شهرستان هشترود خبرداد و گفت: این مبلغ امسال به ۵۳ میلیارد و ۲۲۴ میلیون تومان مصوب شده است.

او همچنین از تخصیص ۲۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از تبصره ۱۹ برای سد سهند خبرداد.

او گفت:این مبلغ در کل کشور فقط برای شهرستان هشترود تخصیص یافته و جذب شده و آن هم بخاطر الگو بودن طرح پایاب سد سهند در کشور که در قالب تفاهم نامه ۳ جانبه بود.

فرماندار هشترود با انتقاد از اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان از توزیع ناعادلانه اعتبارات برای شهرستان هشترود گفت: متأسفانه اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان بودجه لازم را برای شهرستان بخاطر اجرای پروژه‌ها و تجهیز سالن و فرهنگ سرا در نظر نمی‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.