احمدی‌بلوطکی گفت: میزان مراجعه بیماران کرونایی به مراکز بهداشتی و درمانی غرب اهواز نسبت به هفته گذشته حدود ۲۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهران احمدی‌بلوطکی رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز با اشاره به افزایش چرخش بیماری کرونا ویروس در جامعه گفت: میزان مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی غرب اهواز نسبت به هفته گذشته حدود ۲۰ درصد افزایش یافته است.

او افزود: در حال حاضر روزانه حدود ۴۰۰ نفر به مراکز منتخب به غرب اهواز مراجعه می‌کنند و از این تعداد، به طور متوسط روزانه ۲۰۰ بیمار جدید شناسایی می‌شوند.

احمدی‌بلوطکی با اشاره به افزایش شهر‌های قرمز در کشور و خوزستان بیان داشت: چرخش بیماری در جامعه بیشتر شده و نگرانی‌های ما از وضعیت بیماری و قرمز شدن اهواز جدی‌تر بوده و میزان رعایت نکات بهداشتی در این شهرکاهش یافته، به گونه‌ای که رعایت شیوه نامه های بهداشتی در نقاط مرکزی شهر ۷۰ درصد و در نقاط حاشیه‌ای بسیار کمتر شده است.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز تصریح کرد: در صورت ادامه این وضعیت رعایت نکات بهداشتی، قطعا در روز‌های آینده میزان مراجعات به مراکز بهداشتی بالاتر می‌رود، همچنین در حال تلاش هستیم تا با افزایش پوشش واکسیناسیون، عوارض شدید بیماری را کاهش دهیم.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.