به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از العربی؛ هر روز، اینفلوئنسرهای شبکههای اجتماعی تلاش میکنند دنبال کنندگان بیشتری به دست آورند و آنها را درگیر پستهای خود کنند. اما در عین حال، بعضی اوقات اشتباهاتی مرتکب میشوند که باعث میشود تعداد دنبال کنندگان آنها کاهش یابد.
بیشتر بخوانید
یک تیم طراحی وب سایت برخی از این اشتباهات را عنوان کرده که ممکن است تأثیرگذاران متوجه آنها نشوند:
در مورد نحوه ارسال محتوا هیچ قانون واحدی وجود ندارد، اما به عنوان مثال توئیتر یک برنامه سریع و پرمخاطب است؛ بنابراین، اگر کاربر محتوای روزانه خود را ارسال نکند، دنبال کنندگان ترجیح میدهند حسابهای دیگر را دنبال کنند. همچنین باید روزانه بیش از یک توئیت ارسال کند، به خصوص اگر مخاطبان با محتوا تعامل داشته باشند.
از طرف دیگر، نباید در انتشار توئیت زیاده روی کرد. کاربران درصد متوسطی از به روزرسانیها را دوست دارند و نباید بیش از حد تایم لاین را شلوغ کرد.
توئیتر یک رسانه خوب برای ارسال تبلیغات است، اما این تنها هدف این شبکه اجتماعی نیست، اگر کاربر فقط در حال ارسال تبلیغ باشد، دنبال کنندگان متوجه این موضوع میشوند و از دنبال کردن او صرف نظر میکنند.
تلاش مخاطب برای نزدیک شدن به اینفلوئنسر به این معنی است که او به این ارتباط نیاز دارد، به همین دلیل است که در وهله اول این پلتفرمها را شبکههای اجتماعی مینامند؛ بنابراین، دنبال کنندگان ترجیح میدهند کسانی را که پاسخی به پیامهای آنها نمیدهند را نادیده بگیرند.
آیا آنچه اینفلوئنسر میگوید مهم است؟ هرکسی که تعداد زیادی فالوئر داشته باشد باید مطمئن شود محتوایی که تولید میکند مخاطبان خاص و عام را هدف قرار میدهد و نباید فقط برای یک عده افراد خاص محتوا تولید کند. مطالب باید ارزشمند، جالب و به صورت اطلاعات کاربردی باشد.
هیچ دلیلی وجود ندارد که کاربران دو حساب را که محتوای یکسانی ارائه میدهند دنبال کنند. بهتر است اینفلوئنسرها مدام متوجه آنچه رقبا ارسال میکنند، باشند و محتوای متفاوتی ارائه دهند.
مخاطبان ممکن است به دلیل کیفیت پایین، مانند کمبود ایده و تکرار پیامهای قدیمی، علاقه و اشتیاق خود را نسبت به پستها از دست بدهند و اینجاست که اینفلوئنسرها باید ایدهها و محتواهای جدید تولید کنند.
انتهای پیام/
پس چرا ما نداریم؟!!!!
و اگر هست علت پرداختن به چنین موضوعی چه دلیلی دارد؟