ابول نژادیان گفت: از فردا امکان واکسیناسیون افراد ۴۸ سال به بالا در خوزستان فراهم می‌شود.

فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در حاشیه هفتاد یکمین نشست ستاد کرونا استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در حال حاضر شهروندان بالای ۵۰ سال در استان خوزستان باید به منظور واکسینه شدن به مراکز تجمیع واکسیناسیون مراجعه نمایند که از فردا افراد ۴۸ سال به بالا نیز می‌توانند با مراجعه به سامانه سلامت برای تزریق واکسن ثبت نام کنند.

او افزود: همچنین در این نشست بحث تجهیز و افزایش مراکز تجمیع واکسیناسیون در دستور کار قرار گرفت تا با حمایت چند سازمان این مکان‌ها افزایش یابند.

ابول نژادیان بیان کرد: از امروز واکسینه شدن رانندگان برون شهری و درون شهری ناوگان اتوبوسرانی نیز آغاز شده و تکمیل واکسیناسیون این گروه تا ۲ روز آینده به پایان می‌رسد، همچنین تزریق واکسن به کارکنان پلیس راهور در دستور کار قرار دارد و به زودی آبله کوبی این افراد نیز آغاز می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه تلاش داریم واکسیناسیون را در خوزستان سرعت ببخشیم، زیرا واکسن نیز به اندازه کافی وجود دارد، اظهار داشت:، اما رعایت شیوه نامه‌ها نیز همچنان اهمیت دارد حال آنکه در ۳ شهر قرمز (بهبهان، اندیمشک و ماهشهر) شرایط رعایت شیوه نامه‌ها در محدوده ۶۳ درصد قرار دارد در حالی که در شهر‌های با وضعیت قرمز باید بالای ۹۵ درصد افراد رعایت کنند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار