سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره بازی این تیم برابر گل گهر سیرجان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری قبل از دیدار این تیم برابر گل گهر سیرجان اظهار داشت: لازم است به نکته‌ای اشاره کنم و آماری از تیم خودم بدهم. قبل از اینکه ما به نفت مسجد سلیمان بیاییم، تیم از ۸ بازی فقط ۴ امتیاز گرفته بود، اما زمانی که ما آمدیم در ۳ بازی اول، ۷ امتیاز گرفتیم. آن زمان تیم شرایط خیلی بدی داشت و با سر به سمت ته جدول شیرجه رفته بود. ۲ دلیل باعث شد که ما در ۳ بازی افت کنیم. اول اینکه ما نتوانستیم تیم را خوب پشتیبانی کنیم و دوم اینکه فاصله بازی‌های ما خیلی زیاد شد. این فاصله ما را از یک سو امیدوار کرد تا مسئولان پیگیر تامین منابع مالی شوند و به بازیکنان روحیه بدهیم که متأسفانه این اتفاق رخ نداد. همین موضوع باعث شد ما از شرایط خوب فاصله بگیریم. پس از آن هم نتوانستیم بردی کسب کنیم.

فکری در ادامه گفت: انشاالله که تیم در لیگ برتر می‌ماند. اگر سال آینده قرار باشد تیم پر قدرت ظاهر شود، باید منابع مالی باشگاه مشخص شود. اینکه چه تاریخی پول به تیم تزریق می‌شود تا تیم باعث سربلندی مردم شود، مهم است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره حریف فردای این تیم گفت: گل گهر تیم بسیار خوبی است و بازیکنان و سرمربی بسیار خوبی دارد. قلعه‌نویی مربی قابل احترامی است و بیشترین افتخار را در فوتبال ایران دارد. من و استقلالی‌ها باید احترام زیادی برای قلعه نویی قائل شویم. گل‌گهر تیم قابل احترامی از نظر تشکیلات و بازیکن است و امیدوارم بازیکنان ما با انگیزه‌ای که دارند، فردا با تمام قوا بازی کنند و بتوانیم از این بازی ۳ امتیاز بگیریم و تکلیف‌ خود را در لیگ برتر مشخص کنیم و نگاهی به نتیجه بازی‌های دیگر نداشته باشیم. در مجموع امیدواریم بازی خوبی از سوی هر ۲ تیم شاهد باشیم. حریف به دنبال سهمیه آسیایی و حضور در فینال جام حذفی است.

او در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم تیمش عنوان کرد: چند بازیکن را پس از دیدار با ذوب‌آهن کنار گذاشتیم. ۲، ۳ بازیکن دیگر هم بعد از این که دیدند در بازی با استقلال نیستند و کمتر به آن‌ها فرصت بازی می‌رسد، ناراحت شدند و آن‌ها را هم در اختیار باشگاه گذاشتیم، اما ۲۰ بازیکنی که در بازی با استقلال همراه ما بودند، فردا هم کنار ما هستند. این بازیکنان واقعا کم توقع هستند. در این تیم قرارداد خیلی از بازیکنان پایین است و امکانات ما هم کمتر از تیم‌های دیگر است. امیدوارم قدر این بازیکنان را بدانیم و بیشتر از آن‌ها حمایت کنیم و فردا با تلاش آن‌ها ۳ امتیاز بازی را بگیریم.


بیشتر بخوانید


فکری درباره تفاوت‌های تیمش با گل گهر تصریح کرد: فرق ما با گل گهر مشخص است. گل‌گهر اکنون مدعی کسب سهمیه لیگ آسیا و جزو ۴ تیم پایانی جام حذفی است و شانس قهرمانی دارد. از این طرف تیم نفت مسجد سلیمان برای بقاء می‌جنگد و همین اختلاف ۲ تیم را مشخص می‌کند. تیمی که تشکیلات، بودجه، بازیکنان و مدیریت خوب داشته باشد می‌تواند برای قهرمانی و حضور در آسیا بجنگد، اما تیمی که باشگاه و مدیریت آن برای به دست آوردن بودجه باید شب و روز دوندگی کند و نداند از کجا بودجه قرار است تامین شود، وضعیتش همین می‌شود.

فکری گفت: ایزدی، مقتدایی و طهماسبی ۳ بازیکنی هستند که پس از دیدار با استقلال از سوی کادرفنی در اختیار باشگاه قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار