جزءقاسمی از راه اندازی سامانه تلفن گویا در راستای پیگیری وصول مطالبات معوق مشترکین خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  جزء قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: سیستم اطلاع رسانی تلفن گویا در راستای اعلام و پیشگیری از ایجاد مطالبات و با هدف ارتباط مستمر با مشترکین و پیشگیری از ایجاد مطالبات معوق، تحت عنوان پروژه بهبود با پیشنهاد و پیگیری دفتر توسعه مدیریت و تحقیقات معاونت منابع انسانی شرکت آغاز به کار کرد.

او افزود: جهت راه اندازی این سیستم اقداماتی همچون ارائه پیشنهاد و پیگیری تصویب آن، پیگیری و اخذ مجوز از شرکت مخابرات استان زنجان جهت دو طرفه کردن خط ایوان، برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس با نماینده شرکت کامپیوتری طرف قرارداد، تهیه‌ متن تلفن گویا و تصویب آن در جلسه کمیته ساختار و فناوری مدیریتی و سایر موارد انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان ادامه داد: با پیاده سازی این سیستم متناسب با زمان صدور قبض، ۲ تماس با متن‌های متفاوت و زمانبندی ۱۰ و ۲۰ روز پس از صدور قبض، به تلفن همراه ثبت شده در سیستم ارسال خواهد شد.

او گفت: در صورتی که مشترک به هر دلیلی درخواست مجدد شناسه قبض و پرداخت را داشته باشد، سیستم این قابلیت را دارد تا در تماس دوم با فشردن کلید ستاره، پیامک قبض آخرین دوره را مجددا به تلفن همراه مشترک ارسال کند.

جزءقاسمی افزود: سیستم فوق در تماس اول نحوه‌ی پرداخت قبض اعم از شماره گیری سامانه ۱۵۲۲، لینک پرداخت در پیامک ارسالی قبض، درگاه ههای پرداخت اینترنتی، اپلیکیشن آب زنجان و دستگاه‌های خود پرداز را به مشترک یادآور شده و آموزش می‌دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: شرکت آب و فاضلاب با راه اندازی این سیستم، ضمن توسعه ارتباط الکترونیکی با مشترکین، گام مهمی در کاهش مطالبات برداشته و با افزایش درآمد، هر چه بیشتر در جهت اهداف توسعه ا‌ی شرکت گام بر خواهد داشت.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: آب و فاضلاب ، قبض آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.