بابسته اخبار انتظامی امروز چهارم مردادماه ۱۴۰۰همراه سایت باشگاه خبرنگاران جوان کرمان باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دربسته اخبار انتظامی امروز استان کرمان  می‌خوانیم.

کشف ۲۰ فقره سرقت کابل برق در سیرجان

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: با دستگیری یک سارق سابقه دار و یک نفر مالخر ۲۰ فقره سرقت کابل برق از منازل و اماکن در حال ساخت، کشف شد.

سرهنگ محمدرضا ایران نژاد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق از منازل و اماکن در حال ساخت در شهر سیرجان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۷ مکی آباد با اشرافیت اطلاعاتی خود سارق را شناسایی و ضمن هماهنگی قضایی، او را در منزلش دستگیر و در بازرسی از آنجا ۱۰۰ متر کابل برق را کشف کردند و در ادامه متهم را برای تکمیل تحقیقات تحویل پلیس آگاهی دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان بیان داشت: این سارق که فردی سابقه دار بود در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به ۲۰ فقره سرقت کابل برق از منازل و اماکن در حال ساخت شهروندان و فروش اموال سرقتی به یک نفر مالخر اعتراف کرد.

سرهنگ محمد رضا ایران نژاد گفت: در این رابطه مالخر نیز دستگیر که با تشکیل پرونده به همراه سارق برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

او در پایان با قدردانی از مشارکت موثر شهروندان با پلیس در انجام ماموریت‌های مختلف، از آنان خواست: همواره هشدار‌های پلیس را در راستای پیشگیری از وقوع سرقت و محدود شدن دایره فعالیت سارقان مورد توجه قرار داده و هر گونه مورد مشکوکی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

۱۸۷ کیلوگرم تریاک به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی رودبار جنوب گفت: طی یک عملیات مشترک پلیسی در این شهرستان یک پراید با ۱۸۷ کیلوگرم تریاک توقیف و یک قاچاقچی دستگیر شد.

سرهنگ مجید محمودی گفت: پلیس استان البرز با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال مقادیری مواد مخدر از طریق محور‌های مواصلاتی رودبار جنوب مطلع و موضوع را به پلیس این شهرستان گزارش دادند.

او افزود: بلافاصله تیم‌های عملیاتی پلیس این شهرستان با همکاری پلیس کهنوج با کنترل محور رودبار – کهنوج  پراید حامل مواد را حوالی روستای آبسردوئیه مشاهده که طی عملیاتی منسجم آن را متوقف و در بازرسی از آن ۱۸۷ کیلوگرم تریاک را کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضایی گفت: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی خود اجازه جولان به سوداگران مرگ را نخواهد داد و قاطعانه با آنان برخورد خواهد کرد.

پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در جیرفت

فرمانده انتظامی جیرفت از اجرای طرح نظارت بر صنوف و پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا محمدرضایی افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با همکاری اتاق اصناف جیرفت به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با صنوف متخلف و فاقد پروانه کسب، از ۶۸ واحد صنفی در این شهرستان بازدید کردند.

او افزود: دراین طرح تعداد ۱۸ واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت ضوابط و مقررات مربوطه پلمپ و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در پایان بیان داشت: طرح ساماندهی و بازدید از سایر اماکن و صنوف ادامه داشته و شهروندان می‌توانند اطلاعات و اخبار خود را در این خصوص به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

کشف ۲۱۹ کیلوگرم مواد مخدر از ۶۵ خرده فروش و قاچاقچی

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از اجرای طرح گسترده شناسایی و دستگیری خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد و گفت: با اجرای این طرح، ۵۸ توزیع کننده و ۷ قاچاقچی مواد افیونی با ۲۱۹ کیلو مواد مخدردستگیر شدند.

سرهنگ مهدی پور امینائی گفت:در راستای پاسخگویی به یکی از مهمترین دغدغه‌های شهروندان کرمانی، مبنی بر شناسایی و برخورد قاطع با فروشندگان مواد مخدر و قاچاقچیان، اجرای طرح پاکسازی محلات آلوده بمدت ۴۸ ساعت در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در اجرای این طرح با هماهنگی دستگاه قضایی در بازرسی از منازل خرده فروشان و قاچاقچیان ۲۱۹ کیلو انواع مواد مخدرکشف شد.

سرهنگ امینائی با اشاره به دستگیری ۷ قاچاقچی و ۵۸ خرده فروش در اجرای این طرح گفت: متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: اجرای اینگونه طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی با جدیت و به صورت مستمر در سطح شهرستان کرمان ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند هر گونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار