ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به ۱۱۶ نفر از زندانیان قاینات

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان قاینات گفت: از ابتدای امسال ۱۱۶ نفر از زندانیان شهرستان، آموزش‌های فنی وحرفه ای را فرا گرفته اند.

مظلوم رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان قاینات در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در ۴ ماهه نخست امسال، ۱۳۸ هزار نفر ساعت معادل هزار و ۱۵۰ نفر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفته اند.

او به طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کار اشاره کرد و افزود: در ۴ ماهه نخست امسال، در بخش مهارت آموزی در محیط واقعی کار حدود ۲۵ نفر آموزش دیده اند.

مظلوم گفت: در کنار آموزش‌های دولتی فنی و حرفه‌ای،  ۲۷ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای نیز در شهرستان قاینات فعالیت دارند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان قاینات با اشاره به وجود یک مرکز معین در این شهرستان اظهار کرد: در حال حاضر ۴ مرکز اقماری در شهرستان فعال است.

او به عملکرد سال ۹۹ مرکز قاین و مراکز تابعه آن بر حسب نفر دوره اشاره کرد و ادامه داد: در این خصوص در بخش صنعت ۷۱۰ نفر، در بخش خدمات ۶۸۷ نفر، در بخش فرهنگ و هنر ۲۰۹ نفر و در بخش کشاورزی ۲۰۰ نفر آموزش دیده اند.

مظلوم بیان کرد: پارسال در رشته‌های خدماتی ۱۵۰ هزار نفر ساعت، در رشته‌های صنعتی ۱۸۷ هزار نفر ساعت، در رشته‌های هنری ۵۶ هزار و ۶۰۰ نفر ساعت و در رشته‌های کشاورزی ۳۸ هزار و ۷۰۰ نفر ساعت آموزش ارائه شده است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان قاینات عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۱۶ نفر از زندانیان قاینات، آموزش‌های فنی وحرفه ای را فرا گرفته اند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.