مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی از بهره برداری ۴ پروژه با همکاری اداره کل راه و شهر سازی با مبلغ ۳۳ میلیارد تومان در مساکن مهر خراسان جنوبی خبرداد.

چاوشان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با اشاره به بهره برداری از ۴ پروژه با همکاری اداره کل راه و شهر سازی با مبلغ ۳۳ میلیارد تومان در مساکن مهر استان گفت: مبلغ ۳۳ میلیارد تومان دریافتی ما برای انجام ۴ پروژه بود که ۱۱ میلیارد از آن سهم اداره کل راه و شهرسازی بوده است.

او افزود: ۴۱۷ کلاس درس نیاز ۱۰ سایت مسکن مهر با ۱۵ هزار واحد مسکونی بود که از این تعداد ۱۵۸ کلاس درس به آموزش و پرورش تحویل داده شد.

چاوشان اظهار کرد: در صورت اتمام پروژه‌های نیمه تمام، ۱۸۷ کلاس درس باقی خواهد ماند که باید بتوانیم پروژه‌های مربوط به مسکن مهر بیرجند را حل کنیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با اشاره به سرانه کلاس مساکن مهر استان تصریح کرد: حدود ۳۳۷ کلاس درس مورد نیاز ۱۲ هزار واحد مسکن مهر استان بوده که از این تعداد ۲۳۳ کلاس درس تحویل داده شد.

او ادامه داد: با توجه به اینکه ۳۳ کلاس درس در دست ساخت است ۷۱ کلاس برای رسیدن به سرانه مساکن مهر شهرستان‌های استان نیاز است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.