فرماندار زرند از خروجی اشتغالزایی ۷۰ درصدی مهارت آموزان مرکز فنی و حرفه‌ای زرند در صنایع، معادن و دیگر مراکز تولیدی شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،علی صادق زاده،فرماندار زرند همزمان با هفته ملی مهارت و کارآفرینی، با حضور در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان، فرارسیدن هفته ملی مهارت را به مدیریت، کارکنان، مربیان و مهارت آموزان این مرکز تبریک گفت و از زحمات آنان در ارائه خدمات به متقاضیان تجلیل کرد.

فرماندار زرندضمن بازدید از کارگاه‌های آموزشی و گفت و گویی صمیمی با نوجوانان و جوانان کارآموز این مرکز، اظهار داشت: معتقدیم بخش اعظمی از تحقق و ایجاد زمینه اشتغال نیروی کارآمد در صنایع، معادن و مراکز تولیدی زرند بر عهده مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان است.

او با بیان اینکه خوشبختانه با عملکرد مطلوب مرکز فنی و حرفه‌ای زرند، نیروی انسانی مورد نیاز واحد‌های صنعتی شهرستان تا حد قابل قبولی تامین گردیده، افزود: همچنان گذشته نگاه فرمانداری به مرکز فنی و حرفه‌ای نگاهی استراتژیک و مهم جهت حل معضل بیکاری و اشتغال در شهرستان است و در این راه از هیچ گونه کمکی به این مرکز کوتاهی نمی‌کنیم که افزایش دو برابری اعتبارات امسال این مرکز در کمیته برنامه ریزی شهرستان، گویای این مسئله نیز می‌باشد.

همچنین نماینده عالی دولت در شهرستان از خروجی اشتغالزایی ۷۰ درصدی مهارت آموزان مرکز فنی و حرفه‌ای زرند در صنایع، معادن و دیگر مراکز تولیدی شهرستان خبر داد.

صادق زاده در پایان خواستار ساماندهی، شناسایی و آموزش از تحصیل بازماندگان در مراتب بالاتر و بیکاران زرندی از سوی مرکز فنی و حرفه‌ای زرند شد و بر لزوم افزایش سرانه و ظرفیت آموزشی با توجه به حجم بالای متقاضی مهارت آموزی جوانان زرندی در این مرکز، تاکید کرد.

مهرداد مداحی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان نیز گفت: ۸ کارگاه با ۳۰ رشته آموزشی در این مرکز با تمام توان آموزشی، مشغول به فعالیت حرفه آموزی کاربردی جامعه هدف صنعتی و معدنی زرند می باشد.

در این بازدید‌ها رئیس دادگستری ودادستان عمومی و انقلاب، فرماندار زرند را همراهی کردند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار