جلیلی فر گفت: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته با بیش از ۱۵ هزار داوطلب در ۹ حوزه امتحانی در خوزستان آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا جلیلی فر معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته از امروز آغاز شد و تا روز جمعه ۸ مردادماه برای گروه‌های مختلف تحصیلی ادامه دارد و از مجموع ۱۵ هزار و ۸۰۰ داوطلب، ۵۵ درصد زن و ۴۵ درصد مرد هستند که در ۹ حوزه امتحانی در خوزستان به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

او بیان داشت: سیستم‌های خنک کننده و تهویه هوا در محل آزمون‌ها فعال بوده و مکاتبه لازم برای هماهنگی بیشتر با مدیریت برق منطقه‌ای، آتش‌نشانی، اورژانس، بیمارستان، شهرداری و فرمانداری برای خدمات رسانی هرچه با کیفیت‌تر در آزمون انجام شده است.

جلیلی فر تصریح کرد: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و کنترل فضا‌های آزمون برای پیشگیری از شیوع این ویروس از دیگر اقدامات مهم در برگزاری هرچه بهتر این آزمون است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: برای رفت و آمد داوطلبان به حوزه‌های آزمون نیز سرویس عمومی پیش‌بینی شده و از خانواده‌ها می‌خواهیم مقابل درب ورودی دانشگاه تجمع نکنند.

او از داوطلبان درخواست کرد از آوردن تلفن همراه و هرگونه وسایل الکترونیکی به محل برگزاری آزمون خودداری کنند و با ماسک وارد دانشگاه شوند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.