فرمانده سپاه قدس گیلان در نشست با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان از آمادگی ۱۰۰ درصدی در اجرای سند ملی واکسیناسیون کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان امروز در نخستین نشست هماهنگی با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان در سالن اجلاس دانشگاه، پوشش حداکثری واکسیناسیون کرونا را حائز اهمیت برشمرد و گفت: تحقق اجرای سند واکسیناسیون برای سپاه امروز همچون روز‌های نخست شیوع کرونا است.

او با بیان اینکه اگر واکسیناسیون با سرعت انجام نشود، تاب‌آوری مردم کاهش پیدا می‌کند، افزود: کندی واکسیناسیون موجب نزدیک‌تر شدن به شرایط بحرانی می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر جدی گرفتن واکسیناسیون کرونا در شهرستان‌ها اظهار داشت: فرماندهان سپاه‌های نواحی از نظر ما فرمانده میدانی مدیریت واکسیناسیون کرونا هستند و هر شب باید گزارش پیشرفت اقدامات خود را به ما ارائه کنند.

سردار عبدالله پور با اذعان به اینکه واکسیناسیون ۷۰ درصدی هدف‌گذاری وزارت بهداشت است، گفت: با این حال، ما آمادگی داریم تا ۱۰۰ درصد مردم را نسبت به این بیماری واکسینه کنیم.

او افزود: با اداراتی که در راستای واکسیناسیون کرونا عمدا یا سهوا کوتاهی و سهل‌انگاری کنند، برخورد قانونی می‌کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه هر کسی که در اجرای سند ملی واکسیناسیون با ما همکاری نکند بدون شک در خلاف جهت منافع مردم حرکت می‌کند، اظهار داشت: از امروز تا ۶۰ روز دیگر کار سپاه در تمامی بخش‌ها تعطیل بوده و همه خادمان مردم در سپاه در ایام تعطیل نیز پای‌کار هستند.

سردار عبدالله پور با اشاره به عزم سپاه در تسریع واکسیناسیون کرونا در استان از جمله در رشت تصریح کرد: ۴۰ مرکز واکسیناسیون در رشت مهیا و به سرعت واکسینه کردن مردم در این شهرستان نیز آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.