استاندار خراسان رضوی:

با کمیته رصد و پایش، دستگاه‌های اجرایی را نسبت به نارضایتی‌های اجتماعی پاسخگو می‌کنیم

گردهمایی مشترک ائمه جمعه و فرمانداران استان به صورت ویدئوکنفرانس با حضور استاندار خراسان رضوی و نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی گفت: در  خراسان رضوی علی‌رغم همه مشکلات با اتحاد، همبستگی، پشتیبانی نماینده، ولی فقیه در استان و ائمه جمعه از مشکلات عبور کردیم.

او با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما در شرایط فعلی «مدیریت نارضایتی‌های اجتماعی» است، افزود: یکی از اولویت‌های جدی ما رصد و پایش وضعیت استان بوده است که از ابتدا ذیل شورای تامین کمیته‌ای تحت این عنوان ایجاد کردیم تا به واسطه آن دستگاه‌های اجرایی را نسبت به نارضایتی‌های اجتماعی و مطالبات به حق مردم پاسخگو کنیم.

استاندار خراسان رضوی به سفر‌های شهرستانی پرداخت و ادامه داد: به واسطه سفر‌های شهرستانی، با اعزام تیم‌هایی از قبل مشکلات هر منطقه را احصاء می‌کنیم و نهایتا با حضور در شهرستان‌ها و بازدید‌های میدانی از ظرفیت‌ها و مشکلات آگاه و سپس مصوباتی را برای اجرا در نظر می‌گیریم.

معتمدیان به خروجی سفر‌های شهرستانی اشاره و بیان کرد: تاکنون در ۲۳ شهرستان استان حضور پیدا کردیم و با حضور در ۶۰ شهر، بیش از ۸۵۰ مصوبه را برای توسعه و پیشرفت این مناطق شاهد بودیم.

او با تاکید بر اینکه به دنبال فرار از مشکلات نیستیم و با همه محدودیت‌ها به دل مشکلات می‌رویم، تصریح کرد: با این وجود تقسیم کار انجام داده‌ایم و علاوه بر دولت از ظرفیت نهاد‌های انقلابی برای برطرف سازی موانع و مشکلات مردم استفاده می‌کنیم.

استاندار خراسان رضوی با قدردانی از ائمه جمعه استان به واسطه حضوری فعال در سفر‌های شهرستان و آگاهی نسب به مشکلات مردم، تاکید کرد: راه‌اندازی ستاد راهبری شعار سال، یکشنبه‌های پشتیبانی و مانع زدایی از تولید و ملاقات هفتگی با سرمایه‌گذاران تنها بخشی از برنامه‌های ما در این مدت بوده است.

معتمدیان در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به ساماندهی مرز دوغارون اظهار کرد: با اقداماتی که صورت گرفت، امروز خوشبختانه افزایش ساعات کاری در مرز اعمال شده است. همچنین توقف کامیون‌ها به ۴۸ ساعت رسیده و فعالیت‌های تجاری ما در مرز دوغارون در حال انجام است.

انتهای پیام//ف. غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.