در این روز‌ها که برق به عنوان موضوع اصلی گفتمان جامعه قرار گرفته است، بد نیست بدانید برای هر یک کیلووات برق چقدر هزینه و چه ابزار آلاتی استفاده می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، برای شما هم قطعا جذاب بوده که بدانید هر کیلووات برق به چه صورت تولید و در اختیار مشترکان قرار می گیرد، در این فیلم آموزشی می توانید نحوه تولید برق و موارد مصرفی برای تامین این انرژی را مشاهده کنید.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: قطعی برق ، تولید برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۰۸ مرداد ۱۴۰۰
بهترین راه تولید برق استفاده از نیروی جاذبه و نیروی گریز از مرکز کره زمین هست و برق کاملا رایگان و در دسترس موتور برقهای تولید برق رایگان در اندازه های مختلف بدونه هیچ سوختی و بدون نیاز به باد و خورشید فقط نیروی جاذبه زمین فقط کافیه ( برق رایگان مخترع گلستانی رو سرچ کنید )
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۰۸ مرداد ۱۴۰۰
ما این همه کویر دست نخورده و بی استفاده داریم که میتونیم چندتا صفحه خورشیدی به مساحت ۱۰برابر زمین فوتبال یا بیشتر کار بذاریم و برقی تولید بشه که علاوه بر رفع نیاز داخل صادر هم بشه.
Iran (Islamic Republic of)
سردارایرانی
۲۱:۵۶ ۰۸ مرداد ۱۴۰۰
کاملاً موافقم. اما نمیدونم چرا حاضر به اجرای این کار پر منفعت نیستن.یک انرژی پاک و کم هزینه تر نسبت به نیروگاههای حرارتی. امان از جهل مسوولین ما.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۷ ۰۸ مرداد ۱۴۰۰
چ مختصر و بیخود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۰۷ مرداد ۱۴۰۰
مشکل از خودتون هست که سواد ندارید و با تکنولوژی مخالفید.
برید ببینید دیگر کشورها چه کردند شماهم یاد بگیرید.
آخرین اخبار