زنگ خطر تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستان شادگان به صدا درآمد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان گفت: ظرفیت تخت‌های بیمارستانی بخش ویژه کرونا در این شهرستان تکمیل شده که این موضوع یک هشدار و زنگ خطر جدی است.

نور اله طاهری مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با بیان اینکه به دلیل بی توجهی شهروندان شادگانی شاهد وارد شدن شهرستان به پیک پنجم کرونا هستیم، گفت: ظرفیت تخت‌های بستری بیمارستان این شهرستان در خصوص بیماران کرونایی تکمیل شده  است.

او ضمن درخواست از مردم به  رعایت هرچه بیشتر شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم افزود: هم اکنون ظرفیت تخت‌های بستری بخش‌های کرونایی بیمارستان شادگان تکمیل شده است و اگر شهروندان و روستائیان به توصیه‌های بهداشتی توجه نکنند عمق این فاجعه بیشتر خواهد شد.

طاهری در پایان اظهار داشت: آنچه که ما را نگران کرده، ترددها، دورهمی‌ها، مراسم عروسی و عزا و مهمانی در سطح شهرستان شادگان و همچنین رعایت نکردن الزامات بهداشتی است که این تداوم روند به بحرانی شدن شرایط منجر می‌شود.

به گفته ابول نژادیان  در حال حاضر۳ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۱۱ شهرستان نارنجی و ۱۳ شهرستان زرد کرونایی هستند که احتمال افزایش شهرستان‌های قرمز استان در هفته آینده وجود دارد.

زنگ خطر تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستان شادگان به صدا درآمد

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار