مدیرکل آموزش و پرورش البرزگفت: به منظور پیشگیری از بیماری کرونا، طرح رعایت شیوه نامه بهداشتی کرونا در بستر شبکه آموزشی شاد در البرز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش البرز با اشاره به این که  به منظور پیشگیری از بیماری کرونا، طرح رعایت شیوه نامه بهداشتی کرونا در بستر شبکه آموزشی شاد در البرز آغاز شد، گفت: این طرح در راستای خیز جدید ویروس کرونا که سبب افزایش تصاعدی بیماری کووید ۱۹ در کشور شده و روز به روز افراد زیادی براثر این بیماری قربانی می‌شوند به اجرا درآمده است.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز افزود: اکنون رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مرتبط با شیوع کرونا توسط مردم کافی نیست بنابراین به منظور آگاهی بخشی به دانش آموزان و اولیا اجرای این طرح در بستر فضای مجازی مدارس البرز در دستور کاری قرارگرفت.

قاسمی گفت: موج جدیدکرونا در استان‌ها از جمله البرز بسیار خطرناک است که مقابله با آن نیاز به هوشیاری و مشارکت خانواده‌ها در رعایت دستورالعمل های بهداشتی دارد.

او افزود: پیشگیری نقش مهمی درچرخه گسترش و انتقال ویروس کرونا دارد بنا براین توجه به توصیه‌های فعالان حوزه سلامت دراین شرایط سخت کرونایی بسیار الزامی است.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: مراقبان، سفیران و رابطان سلامت مدارس البرز نیز از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون اقدامات آموزشی مختلفی با رویکرد پیشگیرانه انجام داده اند تا آمار مبتلایان به این بیماری دربین مردم از جمله خانواده آموزش و پرورش کاهش یابد.

قاسمی افزود: درقالب این طرح پیام‌های مختلفی به صورت نوشتاری و شنیداری، عکس نوشته، فیلم کوتاه و نقاشی تهیه و در کانال آموزش و پرورش به ویژه معاونت تربیت بدنی و سلامت استان بارگذاری می‌شود.

انتهای پیام / ر .ن

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.