خالد البطش: پیامد‌های نبرد «شمشیر قدس» ادامه دارد

یکی از فرماندهان ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد پیامد‌های نبرد شمشیر قدس همچنان ادامه دارد و این آخرین درگیری با دشمن صهیونیست نخواهد بود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سما از قدس، خالد البطش، از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز یکشنبه در بازدید از اردوگاه‌های «شمشیر قدس، وعده نزدیک است» در شمال غزه اعلام کرد اگر چه نبرد شمشیر قدس متوقف شده است، اما نباید آگاهی، بصیرت و بسیج مثبت اسلامی برای بهره برداری از ثمره و نتیجه این نبرد متوقف شود.

این مقام ارشد جنبش جهاد اسلامی تصریح کرد: دشمن به اشتباه تصور کرد که می‌تواند در برابر مقاومت ما پیروز شود، اما مقاومت با ظرفیت‌ها و توانایی‌های خود دشمن را غافلگیر کرد بنابراین مقاومت در برابر دشمن، شجاع‌ترین و بی نظیرترین کار ممکن را انجام داد و در این راه بهترین شهدا و فرماندهان خود از جمله شهید «حسام ابو هربید» فرمانده تیپ شمال و شهید «سامح المملوک» را تقدیم کرد.

او افزود: در جریان نبرد شمشیر قدس ملت بزرگ ما نیز با حضور و حمایت‌های خود دشمن را غافلگیر کرد و ساکنان کرانه باختری رود اردن، فلسطینی‌ها در مناطق مختلف و نیز در کشور‌های اسلامی در کنار مقاومت شجاع و قهرمان قیام کردند.

خالد البطش تاکید کرد: اگر چه نبرد شمشیر قدس از لحاظ نظامی پایان یافته است، اما از نظر سیاسی و پیامد‌های آن از طریق تشدید محاصره رژیم اشغالگر علیه ملت ما و جلوگیری از ورود مصالح ساختمانی، انواع کالا‌ها و بازسازی ویرانی‌های غزه همچنان ادامه دارد.

این مقام ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد دشمن ما با این تلاش‌ها و اقدامات به دنبال این است که اینگونه ناکامی و شکست خود را از طریق حملات هوایی و ترور‌ها جبران کند و به خواسته خود برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار