ثبت نام توزیع کنندگان گوشت مرغ خراسان رضوی در سامانه جامع تجارت

حذف واسطه‌ها و واقعی‌سازی قیمت مرغ با ثبت نام تولید و توزیع کنندگان خراسان رضوی در سامانه جامع تجارت با رهگیری پست انجام می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی غفوری مقدم معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در جلسه بررسی مشکلات اجرایی سامانه رهگیری پست گفت: ثبت نام اجزای زنجیره تولید مرغ از تولید تا توزیع در سامانه جامع تجارت و رهگیری پست موجب حذف واسطه‌ها و واقعی‌سازی قیمت می‌شود.

او افزود: طی ماه‌های اخیر اقدامات زیادی به منظور ساماندهی بازار مرغ در سطح استان اجرایی شده است.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی ادامه داد: مسئولیت زنجیره تأمین گوشت مرغ که بر عهده جهادکشاورزی و نظارت بر نحوه توزیع بر عهده معاونت بازرسی سازمان صمت است که نظارت دقیق بازرسان سازمان در این خصوص انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید


غفوری مقدم بیان کرد: از کشتارگاه‌های مرغ در سطح استان و خودرو‌های حمل مرغ درخواست شده نرم‌افزار مربوطه که توسط اداره پست ایجاد شده را نصب کنند تا فرایند تولید و توزیع تحت‌نظر باشد.

او تصریح کرد: کشتارگاه‌های مرغ نیز باید در سامانه جامع تجارت ثبت‌نام کنند در غیر اینصورت عرضه آن‌ها به‌عنوان خارج از شبکه تلقی خواهد شد.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تاکید کرد: خرده‌فروشان گوشت مرغ باید در سامانه جامع تجارت ثبت نام و میزان دریافتی خود را در این سامانه به ثبت برسانند.

غفوری مقدم اظهار کرد: اجزای زنجیره تولید مرغ از تولید تا توزیع در سامانه جامع تجارت و رهگیری پست ثبت نام نمایند و واحد‌هایی که در این سامانه ثبت نام نکنند نمی‌توانند فعالیتی داشته باشند.

 

انتهای پیام//ز.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.