رسانه‌ها اعلام کردند آمریکا برای دومین بار در آزمایش یک موشک جدید و فراصوت که گفته می‌شود برای حمله به مسکو طراحی شده است، شکست خورد

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، نشریه «The Drive» که در زمینه های نظامی فعالیت دارد، در خبری اعلام کرد نیروی هوایی آمریکا برای دومین بار در آزمایش پرتاب نمونه اولیه موشک مافوق صوت «AGM-۱۸۳A» شکست خورده است.

این نشریه در ادامه افزود: در طول آزمایشات و در نمونه اولیه موتور  از بمب افکن استراتژیک B-۵۲ Stratofortress جدا شد، اما کار نکرد.

این نشریه نوشت: آزمایشات مربوطه در اقیانوس آرام و در سواحل کالیفرنیا انجام شد. با این وجود به گفته نیروی هوایی آمریکا، در طول آزمایش‌ها می‌توان نقایص را بدست آورد.

این نشریه اضافه کرد: در آزمایش‌ قبلی پرتاب که در آوریل گذشته انجام شد، حتی نمونه اولیه موشک از هواپیمای حامل آن جدا نشد.

در ماه مارس، روزنامه دیلی اکسپرس مدعی شده بود اگر موشک «AGM-۱۸۳A» از بمب افکن استراتژیک B-۵۲H Stratofortress نیروی هوایی آمریکا پرتاب شود، می‌تواند در کمتر از ۲۰ دقیقه به مسکو حمله کرده و در نیم ساعت به پکن برسد.

پیشتر نیز نیروی هوایی آمریکا با تایید شکست در این پروژه اعلام کرد که قرار بوده در این ماموریت یک تقویت کننده موشک آزمایش شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار