اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور ایران اعلام کرد: بی توجهی به جریان مستمر تامین نهاده‌های تولید منجر به توقف تامین ارز و در نهایت کاهش موجودی بنادر شده است.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور ایران محمد مهدی نهاوندی عضو هیئت مدیره اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور نسبت به کمبود ذرت هشدار داد و گفت: این واقعیت و شرایط موجود مدت‌ها قبل از سوی اتحادیه پیش بینی و به مراجع ذیربط گزارش شده بود.

او افزود: بی عملی و کندی دست اندرکاران از یک سو و هم زمانی با تغییرات دولت باعث تشدید کمبودها و کاهش جریان ورود نهاده‌های دامی ذرت به کشور شده است.

نهاوندی ادامه داد: این وضعیت با وجود پیش بینی افزایش قابل توجه قیمت‌های جهانی در نیمه دوم سال و آثار خشکسالی چشم‌انداز شرایط بسیار سختی را در پیش روی مسئولان و مردم ایجاد کرده است که البته کاملا قابل پیشگیری بود.

عضو هیئت مدیره اتحادیه واردکنندگان نهاده دام و طیور در پایان تصریح کرد: جابه‌جایی دولت و بی توجهی به جریان مستمر تامین نهاده‌‌های تولید باعث توقف یک ماهه تامین ارز واردات نهاده‌های دامی شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار