نریمانی گفت: دانش آموزان کردستانی در سی و نهمین جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری فردا و دومین جشنواره کانون‌های فرهنگی تربیتی سراسر کشور موفق به کسب ۴۶ مقام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حجت الله نریمانی معاون پرورشی و فرهنگی کردستان با اعلام این خبر گفت: این جشنواره در چهار مرحله مدرسه ای، منطقه ای، استانی و کشوری در شش بخش شامل هنر‌های آوایی، فیلم و هنر‌های نمایشی، هنر‌های دستی و تجسمی، آفرینش‌های ادبی، بخش رسانه و فضای مجازی، بخش نقد که در مجموع ۸۰ رشته و گرایش مختلف را شامل می‌شود به صورت غیر حضوری برگزار گردید.

او با بیان اینکه در مرحله آموزشگاهی این دوره از مسابقات تعداد ۱۷۸ هزار نفر از دانش آموزان سه دوره تحصیلی کردستان شرکت کردند؛ افزود: پس از داوری آثار در مرحله استانی در دوره متوسطه اول ۱۶۰ نفر و در دوره متوسطه دوم ۲۰۵ نفر به عنوان برگزیده استانی معرفی که در دوره متوسطه اول ۲۰ اثر برتر و در دوره متوسطه دوم ۱۵۰ اثر برتر به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان بیان کرد: پس از داوری مرحله کشوری مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری فردا همزمان با عید سعید غدیر خم برگزار و دانش آموزان کردستانی در مجموع با کسب ۴۶ رتبه برتر کشوری شامل ۶ رتبه اول، ۳ رتبه دوم، ۵ رتبه سوم و ۳۲ رتبه برگزیده کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشتند.

نریمانی ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به تمامی دانش آموزان استان و دست اندرکاران امر، گفت: این موفقیت مرهون تلاش کلیه مسئولین اداره فرهنگی و هنری استان کردستان، شهرستان‌ها و مناطق می‌باشد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.