نبیه بری در پی پاسخ حزب‌الله به حمله جنگنده‎‌های رژیم صهیونیستی به خاک لبنان اعلام کرد برای مقابله با این رژیم باید وحدت و مقاومت داشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، «نبیه بری»، رئیس پارلمان لبنان ضمن حمایت از پاسخ حزب‌الله به تجاوزگری رژیم صهیونیستی گفت: تجاوز رژیم صهیونیستی به جنوب (لبنان) نشان دهنده ماهیت رژیمی است که تنها با وحدت یا مقاومت (می‌توان) مانع آن شد.

رئیس پارلمان لبنان در ادامه افزود: حمایت ملی از آنچه اتفاق افتاد باید از سوی مراجع دولتی صورت گیرد تا اقدامی میهن پرستانه باشد.

بری با اشاره به تشکیل نشدن دولت لبنان هم اضافه کرد: ادامه خلاء در نهاد‌های دولتی اشتهای رژیم اسرائیل را برای حمله بیشتر به لبنان و جنوب آن بیشتر می‌کند.

در پی ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی و حمله جنگند‌ه‌های این رژیم به مناطق و روستا‌های جنوبی لبنان، حزب‌الله ظهر امروز ضمن صدور بیانیه‌ای اعلام کرد ساعت ۱۱:۱۵ پیش از ظهر امروز جمعه به وقت محلی و در پاسخ به حملات هوایی رژیم صهیونیستی به اراضی باز در مناطق «الجرمق و الشواکر» در پنجشنبه شب، گروه‌های «شهید علی کامل محسن» و «شهید محمد قاسم طحان» در مقاومت اسلامی اراضی باز در نزدیکی مناطق رژیم اشغالگر صهیونیستی در مزارع شبعا را با ده‌ها موشک ۱۲۲ میلی متری هدف قرار دادند.

این اقدام حزب‌الله با واکنش مثبت گروه‌های مقاومت در سراسر منطقه روبرو شد و این گروه‌ها بر حق مشروع مقاومت لبنان در جواب تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار