مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت:حضور مردم در اجتماعات موجب افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا طی روز‌های اخیر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر محمد طاهری، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: متأسفانه حضور مردم در اجتماعات افزایش یافته و رعایت شیوه نامه های بهداشتی نیز کم‌رنگ شده که این امر عامل مهم شیوع بیشتر ویروس شده است.

او با اشاره به شناسایی ۶۶۳ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته در استان گفت: متأسفانه طی مدت زمان یاد شده ۵ بیمار کرونایی فوت شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان ادامه داد: با شناسایی این افراد مجموع مبتلایان در بخش بستری به ۲۰ هزار و ۶۹۵ نفر و در بخش سرپایی نیز به ۵۴ هزار و ۱۵۵ نفر افزایش یافت.

طاهری عنوان کرد: با ثبت ۵ مورد مرگ و میر به علت کرونا در شبانه‌روز گذشته شمار مرگ‌ومیر در استان به دو هزار و ۳۸۴ مورد افزایش یافت.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان ادامه داد: در شبانه روز گذشته هزار و ۲۰ نفر به علت علائم تنفسی مشکوک به کرونا به اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کردند که ۱۹۹ مورد در بخش عادی،۱۷ نفر در بخش آی سی یو و حال ۳۹ نفر وخیم گزارش شده است.

طاهری تأکید کرد: همچنان شهرستان‌های ملایر با ۳ هزار و ۹۱۲ مورد، نهاوند با دو هزار و ۵۱۶ مورد و شهرستان همدان با ۷ هزار و ۹۸۵ مورد بیشترین آمار مبتلایان را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار