نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

مخاطرات فرونشست دشت قزوین جدی گرفته شود

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بر توجه ویژه به مخاطرات فرونشست دشت قزوین تاکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین ، در دیدار یدالله ملکی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان گفت: اگر فرونشست دشت قزوین مطرح است، انتظار داریم فریاد شما در این خصوص بلندتر از بقیه باشد چرا که مخاطره فرونشست زمین، از زلزله و بلایای طبیعی دیگر بیشتر است.

وی با بیان اینکه چشم‌انداز آب شرب استان مورد توجه باشد، تصریح کرد: چشم‌انداز آب شرب استان با توجه به خشکسالی، مورد توجه باشد و تلاش کنیم با مدیریت صحیح خودمان را برای هر شرایطی با در نظر گرفتن منابع آب استان، آماده کنیم.

امام جمعه قزوین استفاده از شیوه‌های نوین آبیاری در بخش کشاورزی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: تلاش شود تا با همراهی سایر حوزه‌های مرتبط، بخش کشاورزی به صورت کامل به شیوه‌های نوین آبیاری مجهز تا شاهد هدر رفت آب نباشیم.

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه آب شربی که امروز در اختیار این نسل قرار دارد، به نسل‌های بعدی نیز متعلق است، افزود: آب شربی که امروز در اختیار ماست، حق‌الناس است و باید تلاش کنیم تا از حق نسل‌های بعدی نیز حفاظت و حراست کنیم.

یدالله ملکی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از پلمب چاه‌های غیر مجاز و استفاده از شیوه‌های نوین برای کنترل مصرف آب چاه‌های مجاز، ارائه کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار