رئیس صندوق رفاه دانشجویان از اضافه شدن ۳۰ درصد وام دانشجویی از ابتدای مهر ۱۴۰۰ خبر داد.

ناصر مطیعی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اضافه شدن میزان مبلغ ۴ وام دانشجویی از مهر ۱۴۰۰ اظهار کرد: سالانه برای سال تحصیلی جدید به دلیل افزایش قیمت‌ها و درک زندگی دانشجویی تصمیم می‌گیریم تا متناسب با منابع مالی، مبالغی را به وام‌های دانشجویی اضافه کنیم و از آن جایی که این افزایش باید منطبق با مصوبه هیئت امنا باشد؛ بنابراین پیشنهاداتی از سوی صندوق رفاه انجام می‌شود و بعد از بررسی‌های هیئت امنا در این زمینه موافقت صورت می‌گیرد یا حتی از این میزان احتمال دارد که کمتر شود.

مطیعی تصریح کرد: پیشنهاد افزایش وام برای ۴ وام تحصیلی مانند: وام تحصیلی، وام ضروری، وام‌شهریه، وام ودیعه مسکن به هیئت امنای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارائه شده است که از مهر ماه ۳۰ درصد به هر کدام آن‌ها برای تمامی مقاطع تحصیلی اضافه خواهد شد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: ترمی که گذشت حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای وام‌های دانشجویی در نظر گرفته شده بود که به دانشجویان پرداخت شد.

مطیعی بیان کرد: مصوبات هیئت امنا برای افزایش میزان ۴ وام دانشجویی از اول سال تحصیلی جدید یعنی مهر ۱۴۰۰ قابل اجراست و اعتبار هر کدام از آن‌ها ۳۰ درصد افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار