استاندار یزد گفت: برگزاری جشنواره عدلیه و رسانه موجب ایجاد شفافیت در امور قضایی و زمینه ساز اعتماد عمومی به دستگاه قضا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد علی طالبی، استاندار یزد، با اشاره به ارتباط خوب دستگاه قضا با رسانه‌های استان گفت: این فضا علاوه بر ایجاد شفافیت در امور قضایی، باعث تقویت اعتماد عمومی به دستگاه قضا شده که بر موفقیت سایر بخش‌های استان نیز تاثیرگذار بوده است.

او افزود: ارتباط بین مردم و مسوولان از سوی اصحاب رسانه، موجب رسیدن به اهداف و برنامه‌های نظام اسلامی است و این بستر باید در جامعه تقویت شود.

طالبی با گرامیداشت یاد و خاطره شهادت شهید صارمی، فضای غالب رسانه‌های گروهی استان را در راستای تقویت همدلی و هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های مختلف خواند.

استاندار یزد بیان کرد: تقویت هرچه بیشتر رسانه‌های گروهی با همکاری دستگاه‌های مسوول موجب ارتقاء ارایه خدمات به آحاد مردم می‌شود و مسئولان باید از مزیت فعالیت‌های رسانه‌ای برای پیشبرد امور جامعه بیش از پیش استفاده کنند.

طالبی با قدردانی از برگزار کنندگان جشنواره عدلیه و رسانه اظهار کرد: تقویت ارتباط میان دستگاه قضا با رسانه‌های گروهی که در سال‌های اخیر روند بهتری یافته موجب انجام بهتر رسالت و ماموریت‌های این قوه می‌شود.

استاندار یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب‌اسلامی به خصوص شهید آیت‌الله بهشتی (ره) تصریح کرد: افکار و اندیشه‌های شهدا و این شهید بزرگوار که نقش مهمی در انقلاب داشتند، باید برای مردم و جوانان تبیین شود.

طالبی گفت: نظام اسلامی و مردم مدیون شهیدانی، چون بهشتی هستند که برای اعتلای کشور و عزت و سربلندی آن به فوز عظیم شهادت نایل آمدند و این شهیدان والامقام بهترین الگوی ماندگار در جامعه اسلامی هستند و باید بیش از گذشته نسبت به معرفی شخصیت و خدمات ایشان به نسل جوان اقدام شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.