مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: تمهیدات لازم در راستای سیاه‌پوش کردن و فضاسازی شهری و همکاری با ۵۰ هیأت مذهبی فعال انجام شده و حفظ سلامتی شهروندان و عزاداران حسینی در اولویت کار قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اکبر ایازی مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد اظهارداشت: با توجه به اینکه امسال هم ویروس کرونا محدودیت‌هایی برای برگزاری مراسم عزاداری در ایام محرم ایجاد کرده است، بنابراین به‌منظور تبیین سیره حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و ترویج فرهنگ عاشورایی، فضاسازی شهر با همت هیئات مذهبی متفاوت‌تر از سال‌های قبل انجام می‌شود.

او افزود: نصب بنر‌های عزا و سوگواری در مسیر‌های اصلی، بلوار‌ها و میادین با محوریت شعار "ما نسل به نسل در پناهت هستیم" انجام و با استفاده از پرچم، پارچه، ریسه، بنر و چهار تابلو پازلی سازمان فرهنگی، اجتماعی، شهر سیاه‌پوش می‌شود.


بیشتر بخوانید


مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد با بیان اینکه در راستای فضاسازی مناسب شهری برای ایام محرم و صفر، فضاسازی شهر تقسیم‌بندی و پشتیبانی لازم از هیئات مذهبی انجام شده است، بیان کرد: با توجه به اینکه محرم امسال به‌دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا در شرایط خاص قرار دارد و مانند سال‌های قبل از کرونا به‌صورت گسترده ایستگاه صلواتی در شهر برپا نمی‌شود، بنابراین جهت برپایی موکب عزاداری و فضاسازی شهری، همکاری لازم با رده‌های مقاومت بسیج، هیئات مذهبی، نهاد‌های انقلابی و اصناف و بازاریان انجام شد.

ایازی خاطرنشان کرد: شهرداری شهرکرد در کنار سایر نهاد‌های انقلابی همچون سازمان تبلیغات اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اوقاف و امور خیریه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و... با فصل‌الخطاب قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم ایام محرم، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم را انجام، اما محور تمامی همکاری‌ها و اقدامات براساس صدور مجوزات لازم، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و توجه جدی به مصوبات ستاد مقابله با کرونا در استان و شهرستان است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار