دباغی گفت: برای جدایی از تیم سپاهان هیچ دلیلی ندارم و تا زمانی که با تیم محبوبم جام نگیرم به تیم دیگری نخواهم رفت.

هاجر دباغی بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان  در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به وضعیت خود در تیم سپاهان گفت: قرارداد من با سپاهان سه ساله بوده و هنوز یک سال دیگر باقی مانده است به همین دلیل مجددا امسال نیز با افتخار  قراردادم را تمدید خواهم کرد.

او افزود:  من در ایران جایی جز باشگاه سپاهان بازی نخواهم نکرد البته در  چند سال اخیر پیشنهاداتی از دیگر باشگاه‌ها نیز داشتم اما هیچ دلیلی مرا برای جدایی از تیم محبوبم توجیه نمی‌کند و تا با تیم سپاهان جام قهرمانی را به دست نیاوریم از این باشگاه جدا نخواهم شد.

مهاجم گلزن باشگاه فوتبال سپاهان بیان کرد: من از ۱۵ سالگی ملی‌پوش بودم و از صمیم قلب  سپاهان و تیم ملی را دوست دارم، فکر می‌کنم تا اینجای کار در عرصه ملی عملکرد خوبی از خودم نشان دادم و در خیلی از مسابقات گل‌های مهمی را وارد دروازه حریفان کرده ام، من در همه رده‌ها برای تیم ملی بازی کردم و همیشه سعی دارم در هر تیمی که هستم بهترین عملکرد را از خودم نشان دهم.

او با اشاره به پیش رو بودن بازی‌های آسیایی و شرایط تیم ملی متذکر شد: در تیم ملی همه بازیکنان یک دل و مصمم در حال تلاش هستند تا هر روز به آمادگی لازم برسیم و بهترین عملکرد خودمان را نشان دهیم.

دباغی اظهار کرد: با توجه به اینکه در بازی‌های ملی دو سال وقفه افتاد، اما اکنون تیم ملی به خوبی در حال تمرین است و به زودی  آمادگی لازم خواهیم رسید، قطعا تیم ملی از مرحله انتخابی جام ملت های فوتبال بانوان آسیا، صعود خواهد کرد و عملکرد خوبی را از خودمان به جا خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.