امام جمعه اندیکا گفت: انقلاب سرخ عاشورا مقدمه بیداری اسلامی در امت اسلامی است و ایران با تاسی به آموزه‌های عاشورا در مقابل همه زورگویان می‌ایستد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام موسوی امام جمعه اندیکا ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری و عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: انقلاب اسلامی ایران با تاسی به آموزه‌های مکتب عاشورا با قدرت در مقابل همه زورگویان و یزیدیان عالم می‌ایستد و لحظه‌ای سر خم فرود نخواهد آورد و انقلاب سرخ عاشورا مقدمه بیداری اسلامی در امت اسلامی تا به امروز بوده است.

او بیان داشت: حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با جانفشانی و از خود گذشتگی که نشان دادند توانستند راه مکتب اسلام را که در اثر غفلت و تلاش دشمنان به بی راهه رفته بود را به راه درست بازگردانند و به نماد عزت، آزادگی، شجاعت و در عین حال مظلومیت تبدیل شوند.

ان شاءالله عزاداران حسینی با نصب پرچم سیاه بر درب منازل و با حضور پر شور و در عین حال با رعایت اصول بهداشتی در مجالس وهیات‌های عزاداری، عمق ارادت و محبت خودرا به امام حسین (ع) که مظلومانه و تشنه لب در راه احیای دین خدا به شهادت رسیدند را نشان خواهند داد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.