با افزایش سرعت سرایت ویروس کرونا دلتا در خرمشهر پذیرش بیماران کرونایی تکمیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،هنگامه پروین مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر روز چهارشنبه گفت: عادی انگاری کووید ۱۹ از سوی افراد و توجه نکردن به توصیه‌های بهداشتی، باعث افزایش سرعت سرایت و همه گیری ویروس در خرمشهر و تکمیل ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان ولیعصر شده است.

او افزود:ظرفیت تخت‌های بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر تکمیل شده لذا از همشهریان درخواست می‌شود دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند و گروه‌های هدف واکسیناسیون را به موقع انجام دهند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهرتصریح کرد:در صورت نادیده گرفتن شیوه نامه‌های بهداشتی، با توجه به قدرت سرایت پذیری بسیار بالای سویه جدید دلتا کرونا، باز هم شاهد افزایش آمار مبتلایان به کرونا و به دنبال آن افزایش تعداد بیماران بستری و فوت همشهریان و عزیزانمان خواهیم بود.

پروین افزود: کادر بهداشت و درمان و حتی پرسنل پشتیبانی بیمارستان سخت‌ترین روزهای خود را سپری می کنند.

او گفت:با توجه به تعداد زیاد مراجعه کنندگان ،تجهیز و راه اندازی ساختمان اورژانس قدیم و راه‌اندازی سومین بخش بستری بیمارستان برای بیماران کرونایی در حال انجام است و بخشی از تجهیزات مورد نیاز توسط دانشگاه علوم پزشکی آبادان تامین و در حال نصب است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر از شهروندان خواست شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند و از منزل خارج نشوند همچنین ضمن استفاده از ماسک در صورت داشتن علائم بیماری به پزشک مراجعه کنند.

بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر تنها بیمارستان درمانی وابسته به شبکه بهداشت ودرمان خرمشهر است که تعداد ۲۴۰ تخت مصوب دارد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.