حمید سجادی از سوی رئیس جمهور به عنوان وزیر ورزش و جوانان در دولت سیزدهم به مجلس معرفی شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید سجادی از سوی سید ابراهیم رئیسی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس معرفی شده است. 

بیوگرافی حمید سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به شرح زیر است:

حمید سجادی متولد یکم فروردین ۱۳۴۸ در تهران است. او دونده سابق دوهای استقامت و مدیری ورزشی است. سجادی موفق ترین دونده استقامتی تاریخ ایران محسوب می‌شود که در دوران فعالیت خود تقریبا رکورد تمامی رشته‌های دوهای نیمه‌استقامت و استقامت ایران را در اختیار داشت.

سجادی دارای درجه دکترا در رشته برنامه‌ریزی در تربیت بدنی و نیز عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی است.

او در اواخر خرداد ۱۳۹۰ از سوی محمود احمدی‌نژاد به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان برای کسب رأی اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با ۱۳۷ رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را کسب کند. برخی نمایندگان مجلس عواملی چون بحران وزارت خارجه و نیز لجبازی را در رأی عدم اعتماد به وی مؤثر دانستند. سجادی همچنین اولین وزیر پیشنهادی دولت احمدی‌نژاد بود که رای اعتماد از نمایندگان نگرفت.

سجادی هشتم آبان ۱۳۹۶ از سوی فرهاد رهبر به عنوان مدیر کل تربیت بدنی و ورزش دانشگاه آزاد جایگزین محمد دادکان که پیش از او معاون ورزش دانشگاه آزاد اسلامی بود انتخاب شد، اما پس از 10 روز با اتهام ارتباط با جریان انحرافی دولت محمود احمدی‌نژاد حکمش لغو و برکنار شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۳:۴۷ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
به داد استقلال برس لطفا
مدیرعامل و هیئت مدیره لایق انتخاب کن
دست مافیای قرمز رو از فوتبال کوتاه کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
دست مافیای قرمز رو خوب امدی :))))))))))))))))))))))))) سر تا پای فدراسیون فوتبال تماما کیسه کشه تو جام حذفی سر تمام تیمارو بخاطر سوگولی بریدن اخرش اناناس هم نبردن تو لیگ که دیگه نگو ... این همه پرویی از کجا میاد خجالتم که دیگه فراموش کردید چیه از بس تو غار بودید :)))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۸:۵۰ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
استقلال علاوه بر مدیران لایق نیاز به مربیان لایق و کاربلد هم داره.
آخرین اخبار