مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: هم‌اکنون شش هزار و ۵۵۲ یتیم و فرزند محسنین نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   مجید الهی رادمدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی  با تأکید بر اینکه افزایش مشارکت حامیان و خیران، مشکلات ناشی از فشار‌های اقتصادی این فرزندان را کاهش می‌دهد گفت  : سه هزار و ۳۲۰ نفر از این کودکان خاصه یتیم و باقی‌مانده فرزندان خانواده‌های نیازمند هستند.


بیشتر بخوانید 


او  گفت: حامیان طرح اکرام ایتام طی چهارماهه امسال بیش از ۱۲ میلیارد تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد این استان کمک داشته‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی یادآور شد: طی امسال در قالب طرح ایران مهربان بیش از چهار هزار و ۶۴ حامی به این طرح ملحق شدند که تعداد حامیان به ۲۵ هزار و ۷۴۱ نفر رسیده است.

الهی راد در خصوص نحوه مشارکت خیران در طرح اکرام ایتام نیز گفت: در طرح اکرام ایتام، افراد می‌توانند ثبت‌نام کنند و ایتام و فرزندان محسنین را در هر منطقه‌ای از استان انتخاب کرده و ماهانه مبلغی به‌دلخواه به‌حساب فرزند معنوی خود واریز کنند.

او بابیان اینکه خیران می‌توانند از طریق ورود به سامانه ekram.emdad.ir فرزندان ایتام و محسنین را تحت حمایت خویش قرار دهند، افزود: همچنین نیکوکاران می‌توانند با مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد در سطح استان و مراکز نیکوکاری، برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین اقدام کنند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.