مسئول شناسایی برنامه اطلاعات مردمی قرارگاه بقیه الله(عج)، از ایجاد مجمع استانی مطالبه گران در سمنان خبر داد و گفت: بررسی مطالبات مردمی با دعوت از مسئولان یکی از محورهای این مجمع است.

‏به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آرش اشتری‬ مسئول شناسایی برنامه اطلاعات مردمی قرارگاه بقیه الله(عج) با بیان اینکه آموزش و جبهه سازی، اقدامات عمومی و عضوگیری و همچنین نشست با مسئولان رأی‌گیری برای انتخاب اعضای مجمع از اقداماتی است که در سطح استان انجام خواهد شد، ابراز داشت: این مجمع مسئولان را دعوت و مطالبات مردم را از آنها بیان خواهد کرد.

وی درباره ضرورت مطالبه‌گری، با اشاره به اهمیت قیام عاشورا در راستای امر به معروف و نهی از منکر، افزود: امام حسین (ع) قیام کربلا را بر پایه امر به معروف و نهی از منکر دانستند و ابعاد بزرگ این حادثه نشان دهنده اهمیت فریضه بزرگ امر به معروف است اما امروز دیدگاه مردم نسبت به این فریضه چه سمت و سویی دارد؟ نخستین موضوعی که در ذهن مردم از امر به معروف متبادر می‌شود تذکر به شخصی است که لباس مناسبی در خیابان ندارد در حالی که این فریضه مقدس ابعاد کلان اصلاح‌گری در جامعه دارد و در واقع مجمع مطالبه گران به دنبال بازگرداندن چنین جایگاهی است.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.