حجت‌الاسلام باقری در مخالفت با استعفای زاکانی از نمایندگی مجلس:

چرا باید شهرداری را وجه المصالحه مسائل سیاسی قرار دهیم؟

نماینده بناب در مجلس گفت: در چهل ساله گذشته کشور از لحاظ فقدان تخصص و تعهد ضربه دیده است.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین محمد باقری بنابی نماینده بناب در مجلس شورای اسلامی  در صحن علنی امروز  اسلامی به عنوان مخالف استعفای علیرضا زاکانی نماینده قم گفت: در چهل ساله گذشته کشور از جانب عدم تخصص و تعهد ضربه دیده است؛ مگر در کشور افراد  متخصص و متعهد کم داریم؟

وی ادامه داد: شورای شهر تهران مصوبه‌ای داد تا آقای زاکانی شهردار شود، اما خود نماینده هم باید دقت کند چقدر تخصص دارد. آقای زاکانی تعهد دارد اما تخصص، نکته گم شده کشور است.

این نماینده با بیان اینکه در سال های گذشته افراد غیر متخصص در سازمان ها پس از ۶ ماه تا یک سال حضور نتوانستند به طور شایسته عمل کنند، تصریح کرد: افراد متخصص باید به شهرداری و وزارتخانه‌ها بروند. رزومه زاکانی و رقیب وی را ببینید. آقای حسینی استاد دانشگاه شریف و امیرکبیر و از دست اندرکاران ساخت پل طبقاتی صدر، بزرگراه امام علی(ع)، خطوط بی آر تی و... هست. چرا باید شهرداری را وجه المصالحه مسائل سیاسی قرار دهیم؟

نماینده بناب با تاکید بر اینکه شورای شهر پیشین تهران افراد سیاسی را بر سر کار آورده و به این شهر ضربه خورد، گفت: مسائلی مانند آلودگی و... نتیجه انتخاب سیاسی بود و دست آخر آقای حناچی را بر سر کار آوردند.

حجت الاسلام باقری بیان کرد: ایشان نماینده شهر قم هستند و شورای شهر مگر چه مصوبه ای دارد؟ ما نمایندگان باید جواب‌گوی مردم قم هم باشیم. مگر نماینده قم بودن کمتر از شهردار بودن است؟

وی یادآور شد: نماینده قم شهرداری را ترجیح می دهد؟ مگر آقای زاکانی نمی گوید قم قلب تپنده اسلام است؛ پس چرا نمایندگی قلب تپنده اسلام را می خواهد رها کند؟ در آینده مردم قم از ما می‌پرسند که چرا نماینده ما را به شهرداری فرستادید؟

این نماینده تاکید کرد: در مرکز پژوهش ها آقای زاکانی کارهایی را آغاز کردند که صددرصد از شهرداری مهم تر است. چرا جایگاهی مشورتی و موثر را رها می‌کنند تا فقط برای شهر تهران تصمیم بگیرند؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار