ورود بیش از ۲۰ هزار دز واکسن به لرستان در هفته آینده

مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: پانزدهمین محموله واکسن هفته آینده وارد استان لرستان می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،حمید مخیری،مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه پانزدهمین محموله واکسن هفته آینده وارد استان لرستان می‌شود اظهار کرد: قطعا تعداد آن از ۲۰ هزار دز واکسن بیشتر خواهد شد و با رایزنی‌های انجام شده سعی می‌کنیم این تعداد را بیشتر کنیم.

وی افزود: تا این لحظه ۴۲۵هزار و ۷۸۴ دز واکسن وارد وارد استان شده است که تا امروز ۳۸۵ هزار دز را تزریق می‌کنیم.

رئیس گروه مبارزه با بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: روزانه بین ۱۰ تا ۱۶ و گا‌ها تا ۱۸ هزار نفر را واکسینه می‌کنیم که برای گروه سنی۴۵ سال به بالا و کسانی که جامانده از فاز اول هستند و ارگان‌ها و اداراتی که در نوبت کرونا قرار دارند تزریق می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: در هفته گذشته کارکنان بانک، نیرو‌های انتظامی، دادگستری و رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی را واکسینه کردیم و جامانده‌های این اقشار نیز در این مرحله واکسینه می‌شوند.

مخیری افزود: توصیه‌ای که به مردم می‌کنیم این است که حتما با پیامک، دعوت نامه یا تماس تلفنی که به آن‌ها گرفته شده مراجعه کنند.

وی خاطر نشان کرد: ما ۳۲ مرکز واکسیناسیون داریم که ۱۸ مرکز آن‌ها مراکز تجمیعی هستند و واکسن در حجم زیاد آنجا تزریق می‌شود و دو مرکز تزریق خودرویی در خرم‌آباد و بروجرد راه‌اندازی کردیم که در هفته آینده به صورت تمام وقت فعال می‌باشند.

رئیس گروه مبارزه با بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت:موج پنجم کرونا بسیار خطر‌ناک شده و اگر مردم شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نکنند این موج ادامه داشته و ضرر‌های زیادی خواهد داشت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.