فرمانده پلیس راه مازندران از ممنوعیت ورود به مازندران از ساعت ۱۲ امروز خبر داد.

عبادی فرمانده پلیس راه مازندران در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه ورود به مازندران از ظهر امروز ممنوع می شود، گفت: این طرح از ساعت ۱۲ امروز یکشنبه ۲۴ مرداد آغاز و تا ۵ شهریور ادامه خواهد داشت.

او از منع ورود بومیان مازندرانی ساکن دیگر استان‌ها به مازندران در این ایام خبر داد و افزود: در این طرح پلیس راه و راهور و نیروی انتظامی حضور دارند.

رئیس پلیس راه استان میزان جریمه خودرو‌های متخلف در این طرح را ده میلیون ریال اعلام کرد و گفت: خودرو‌ها بعد اعمال قانون به مبدا برگشت داده می‌شوند.

سرهنگ هادی عبادی  افزود: در راستای اجرای عملیات راه سازی و اصلاح ترانشه و نوسازی آسفالت در محور کندوان این محور از امروز یکشنبه ۲۴ مردادماه تا بیستم شهریورماه به غیر از روز‌های تعطیل و روز‌های پایانی هفته چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه مقطعی بسته خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: این محدودیت از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۵ عصر در کیلومتر ۹ تا ۱۰ خروجی مرزن آباد اعمال می‌شود و رانندگانی که قصد تردد از این محور را دارند، می‌توانند از محور‌های جایگزین سوادکوه و هراز تردد کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار