دانش‌آموزان و فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری موفق به کسب ۸ رتبه برتر کشوری در مسابقات قرآن، عترت و نماز شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، رهدار براتی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در رابطه با نتایج مسابقات قرآن، عترت و نماز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ گفت: ۹ هزار و ۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان در مرحله استانی این مسابقات شرکت کردند که چهار هزار و ۵۰۰ نفر از آن‌ها به مرحله شهرستانی راه‌یافتند.

او افزود: پس از برگزاری رقابت‌های مرحله شهرستانی، سه هزار نفر از دانش‌آموزان به مرحله استانی راه یافتند و در نهایت ۱۰۰ نفر از دانش‌آموزان و ۶ نفر از فرهنگیان برگزیده مرحله استانی این مسابقات شدند.


بیشتر بخوانید


براتی اضافه کرد: از بین برگزیدگان استانی ۱۵ نفر از دانش‌آموزان و یک نفر از فرهنگیان استان موفق شدند به مرحله کشوری مسابقات که به صورت مجازی در استان‌های خراسان رضوی و سمنان برگزار گردید راه یابند.

او ادامه داد: در مرحله کشوری موفق شدیم ۸ رتبه زیر ۱۰ کسب کنیم.

براتی گفت: در این مسابقات محمدهادی طادی در رشته قرائت تحقیق رتبه اول، رقیه علیدوستی در رشته صحیفه سجادیه رتبه اول، زهرا علیدوستی در رشته احکام رتبه چهارم، سمیرا امیری در رشته قرائت تحقیق رتبه پنجم، صالح آقا بابایی در رشته تفسیر رتبه پنجم، سیدمحسن درگاهی در رشته صحیفه سجادیه رتبه ششم، امیر محمد کریمی در رشته حفظ ۵ جزء قرآن کریم رتبه هفتم و ریحانه علایی در رشته حفظ کل قرآن کریم (بخش فرهنگیان) رتبه هفتم را به دست آوردند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۰۳ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
احسنت... ان شاء اللّه موفقیت های بیشتر و بهتر
آخرین اخبار