تمدید پروانه رانندگان منوط به داشتن کارت واکسیناسیون کرونا است

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند از الزامی بودن تزریق واکسن کرونا برای کلیه رانندگان در استان خبر داد.

غلامپور مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: براساس ابلاغیه صادر شده از سوی وزارت کشور، کلیه رانندگان تاکسی، اتوبوس‌های شهری، سرویس‌های مدارس و آژانس‌ها ملزم به تزریق واکسن کرونا هستند.

او با اشاره به اینکه واکسیناسیون رانندگان در خراسان جنوبی از ۱۳ مرداد آغاز شده است افزود: یکی از شرایط تمدید پروانه فعالیت رانندگان در استان، داشتن کارت واکسیناسیون در هنگام مراجعه برای تمدید پروانه می‌باشد.

غلامپوربا بیان اینکه در خراسان جنوبی نزدیک به ۸۰۰ راننده زیر ۴۵ سال وجود دارد اظهار کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، واکسیناسیون رانندگان زیر ۴۵ سال از ۱۳ مرداد آغاز شده است که تا کنون ۵۰ درصد این رانندگان دوز اول واکسن را دریافت کرده اند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند تصریح کرد: در استان ۲ هزار و ۲۰۰ راننده وجود دارند که شامل ۷۰۰ راننده تاکسی، هزار و ۳۰۰ راننده آژانس و ۲۰۰ راننده مینی بوس و سرویس مدارس است.

او عنوان کرد: با توجه به اینکه برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تمامی ادارات، بانک‌ها و بازار از دوشنبه ۲۵ مرداد ماه تعطیل خواهند بود ناوگان اتوبوسرانی شهری نیز تا روز جمعه ۲۹ مرداد تعطیل است و ناوگان تاکسیرانی هم فعالیت محدود خواهند داشت.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار