معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: واکسیناسیون مرحله اول فرهنگیان از عید غدیر در ۲۴ منطقه و ناحیه استان آغاز شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،ماشاء‌الله پروین معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: تاکنون بیش از ۷۵ درصد از فرهنگیان  واکسن دُز اول را دریافت کرده اند و در حال اتمام تزریق دُز اول واکسن هستیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه، زمان تزریق دُز دوم را ۲۸ روز بعد از تزریق دُز اول اعلام کرد و افزود: در ایام تعطیل مراکز خدمات جامع سلامت که تزریق واکسن کرونا در آن‌ها انجام می‌شود و پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون کرونا فعال هستند و همکاران می‌توانند برای تزریق واکسن مراجعه کنند.

او ادامه داد: براساس دستورالعمل وزارت بهداشت و آموزش و پرورش اجباری برای تزریق واکسن نیست، ولی بیشتر همکاران برای تزریق دُز اول مراجعه کرده و مشکلی خاصی در این خصوص نداریم و پیش‌بینی می‌کنیم تا آغاز سال تحصیلی فرهنگیان استان واکسینه شوند.

پروین بیان داشت: آموزش و پرورش استان برای آغاز سال تحصیلی جدید برای هرگونه وضعیت برگزاری کلاس‌های به صورت مجازی در بستر شبکه شاد، نیمه حضوری، برپایی کلاس حضوری کامل آماده است، پیرو تصمیمات ستاد ملی کرونا و وزارت آموزش و پرورش هستیم.

او در خصوص فعالیت آموزشگاه‌های علمی وابسته به آموزش و پرورش،گفت: در حال حاضر، چون وضعیت کرمانشاه و اکثر شهرستان‌ها قرمز است، آموزشگاه‌های وابسته به آموزش و پرورش مجوز برگزاری هیچگونه کلاسی را ندارند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.